0

Το πολυδιαφημιζόμενο 112 ο αριθμός έκτακτης ανάγκης που πριν δύο ημέρες κατάφεραν και έστειλαν τρία συνεχόμενα μηνύματα για ενδεχόμενο κίνδυνο φωτιάς στην Αθήνα, την νύχτα Κυριακής προς Δευτέρα δεν λειτούργησε.

Ποιος έχει την ευθύνη προσπαθούν να λύσουν στα κυβερνητικά κλιμάκια. Αλλά σύμφωνα με πληροφορίες το 112 θα λειτουργεί ως μέσω μικρών μηνυμάτων για διαφημίσεις. Δηλαδή, όταν μεγάλα Super Market θα έχουν προσφορές θα περνούν τα μηνύματα στους καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα.

Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας μάλιστα είναι έτοιμη να παρουσιάσει το κόνσεπτ το φθινόπωρο.

Φόρεσε το «κοσμηματοπωλείο» και βγήκε παραλία

Προηγούμενο άρθρο

Μπορεί ακόμα να σας ενδιαφέρουν

Σχόλια

Μας ενδιαφέρει η γνώμη σας. Αφήστε το σχόλιό σας.

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Διαβάστε περισσότερα... Κοινωνία